Audiovisuele media

Sommige producten of evenementen leren we kennen door bepaalde reclames. Reclames uit kranten, reclames op billboards langs de weg etc. Dat reclame op televisie wordt uitgezonden weten we allemaal, maar is dit wat voor uw bedrijf? Is radioreclame misschien iets? Bespreek de mogelijkheden vrijblijvend met ons.

Een medium zoals de televisie is naar onze mening zo gunstig omdat de boodschap erg goed kan worden overgebracht op een kijker (doelgroep). Er wordt namelijk gebruik gemaakt van zowel beeld als geluid. In tegenstelling tot bijvoorbeeld reclame op papier kan er ook muziek worden afgespeeld in de reclame. De combinatie van beeld en geluid zorgt er ten eerste voor dat de boodschap beter blijft hangen.

‘Een beeld zegt nu eenmaal meer dan duizend woorden.’ – Dit is niet alleen een gezegde, maar onderzoek (door Simply Measured) heeft aangetoond dat dit daadwerkelijk zo is.

Waarmee bewerken wij de audiovisuele media?

Enkele programma’s waar we de audiovisuele toepassingen mee bewerken zijn: Adobe Premiere en After Effects.